الثلاثاء، 6 نوفمبر 2012

متابعة مشاهدة جميع حلقات برنامج البرنامج مع باسم يوسف على قناة اون تى فى الجزء الحادى عشر 2012



 متابعة مشاهدة جميع حلقات برنامج

(البرنامج) 
مع باسم يوسف على قناة اون تى فى  الجزء الحادى عشر 2012
  متابعة مشاهدة جميع حلقات برنامج البرنامج مع باسم يوسف على قناة اون تى فى  الجزء الحادى عشر 2012, متابعة مشاهدة جميع حلقات برنامج البرنامج مع باسم يوسف على قناة اون تى فى  الجزء الحادى عشر 2012, متابعة مشاهدة جميع حلقات برنامج البرنامج مع باسم يوسف على قناة اون تى فى  الجزء الحادى عشر 2012, متابعة مشاهدة جميع حلقات برنامج البرنامج مع باسم يوسف على قناة اون تى فى  الجزء الحادى عشر 2012


 ljhfum lahi]m [ldu pgrhj fvkhl[ hgfvkhl[ lu fhsl d,st ugn rkhm h,k jn tn 2012
  

الوطنية المضادة .. في البرنامج؟ مع باسم يوسف 

في الجزء الثاني من الحلقة بدل ما أجيب ضيف. عايز أتكلم عن حاجة إسمها الوطنية المضادة. ناس بيقولوا أنهم بيحبوا مصر وبيخافوا على مصر وبعدين يلبسوا كل المصريين في الحائط .. في البرنامج؟ مع باسم يوسف.


-->  

البرنامج؟ مع باسم يوسف .. 24 مارس 2012 
لو سألنا نفسنا إيه هي القضية اللي بتثار في مجلس الشعب هتكون هي دي الإجابة .. وفي الجزء الثاني من الحلقة بدل ما أجيب ضيف. عايز أتكلم عن حاجة إسمها الوطنية المضادة. ناس بيقولوا أنهم بيحبوا مصر وبيخافوا على مصر وبعدين يلبسوا كل المصريين في الحائط .. في البرنامج؟ مع باسم يوسف.


د. محمد يسري سلامة .. في البرنامج؟ مع باسم يوسف 

النهاردة حلقة حوارية خاصة جداً مع ضيف كنت عايز أستضيفه من زمان. الحقيقة أنا عمري ما قابلته قبل كده بس أنا عرفته من كتاباته. لو قرأتوها مش هتعرفوا إن كان سلفي .. إخواني .. ليبرالي .. مسلم .. مسيحي. لكن للأسف إحنا اللي بنحب نصنف أول ما نشوف صورة حد أو نعرف لقب حد. معانا د. محمد يسري سلامة - المتحدث السابق بإسم حزب النور السلفي .. في البرنامج؟ مع باسم يوسف.


معصرة بلال فضل وعمرو سليم .. في البرنامج؟ مع باسم يوسف 

ظهر في الصحف مؤخراً بعضاً من الصحف المدسوسة. وخاصة مجلة حائط من أيام الكلية. كتابة غير ناضجة بالمرة وغير كوميدية ولا مضحكة على الإطلاق. إسمها المعصرة ويقوم كتابتها ورسمها أثنين من المحسوبين على الصحافة للأسف .. أ. بلال فضل , و رسمها بدون الوان عشان معندوش أى إمكانيات أ. عمرو سليم .. في البرنامج؟ مع باسم يوسف.


الإعلامي حمدي قنديل .. في البرنامج؟ مع باسم يوسف 

النهاردة معانا حلقة خاصة مع أحد الإعلاميين اللي يعتبر وش السعد على أى مؤسسة إعلامية اشتغل بيها. الحقيقة إن مفيش مؤسسة أو جريدة أو برنامج بيشتغل فيه إلا لما يتقفل بعد كده. معنا عشان يكلمنا عن موضوع وش السعد والرقم القياسي لقفل كل جريدة أو برنامج يشتغل فيها .. معنا الإعلامي الكبير أ. حمدي قنديل .. في البرنامج؟ مع باسم يوسف.


قسم واشجيني .. في البرنامج؟ مع باسم يوسف 

النهارة هنتكلم عن أهم مخطط بيواجه مصر .. مش قناة التت. ولا حتى مشروع إلغاء الخلع. إحنا بنتكلم عن مخطط تقسيم مصر .. في البرنامج؟ مع باسم يوسف.


لقاء كارتوني مع أشرف حمدي في البرنامج؟ مع باسم يوسف 

الشخصية اللي كانت وراء الكارتون اللي شوفتوه في أول الحلقة. واللي غالباً مكمل معانا لبقية الحلقة. هو شخصية عرف تحت مسمى إسم خرابيش. هو د. أشرف حمدي .. في البرنامج؟ مع باسم يوسف.


البرنامج؟ مع باسم يوسف .. 06 أبريل 2012 

النهارة هنتكلم عن أهم مخطط بيواجه مصر .. مش قناة التت. ولا حتى مشروع إلغاء الخلع. إحنا بنتكلم عن مخطط تقسيم مصر .. والشخصية اللي كانت وراء الكارتون اللي شوفتوه في أول الحلقة. واللي غالباً مكمل معانا لبقية الحلقة. هو شخصية عرف تحت مسمى إسم خرابيش. هو د. أشرف حمدي .. في البرنامج؟ مع باسم يوسف.



حارة النصارى .. في البرنامج. مع باسم يوسف 

النهاردة معانا حلقة خاصة جداً لإننا بنتكلم عن جوانب ثقافية في حياتنا. إحنا هنعرض مع بعض كتاب قديم بقاله سنتين. لكن واضح إن المواضيع دي مابتِقدمش. معانا أ. شمعي أسعد مؤلف كتاب حارة النصارى .. في البرنامج مع باسم يوسف.


ضحكة وطن وعلي الحجار .. في البرنامج؟ مع باسم يوسف 

معانا النهاردة مطرب رائع ولكنه يعتبر من النخبة والمطربين المثقفين. والبعيد تماماً عن الواقع المصري. النهاردة بنقابله لإنه طلع ألبوم جديد إسمه ضحكة وطن. معنا الفنان علي الحجاز .. في البرنامج؟ مع باسم يوسف.


التالى باقى الفيديوهات لعام 2012 
اضغط هنا على هذه
هذا رابط سوف يحولك الى الجزء الأول 2012 وباقى الأجزاء فى اسفلة

0 التعليقات:

إرسال تعليق

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | LunarPages Coupon Code